Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (https://www.tuskevb.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető, letölthető és bármikor kinyomtatható a következő weboldalról: https://www.tuskevb.hu

Az alábbi Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Duna-Trade Kft. – Tüskevár vadászbolt mint Eladó (a továbbiakban Eladó) által forgalmazott termékeknek az interneten keresztül történő megrendelésére vonatkozó általános feltételeket határozzák meg.

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Duna-Trade Kft. / Tüskevár Vadászbolt
Képviselő: Énisz Péter
Székhely: 6326 Harta, Arany J. u. 1.
Tevékenység helye: 6200 Kiskőrös, József A. u. 5.
Adószám: 10573435-2-03
Cégjegyzék szám: 03-09-100659
Kibocsájtó cégbíróság: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság, Kecskemét
Fegyver és lőszer forgalmazási engedély szám: 1-001762/00/1996
Kiállító hatóság: Bács-Kiskun Megyei RFK. Kecskemét
Szerződés nyelve: Magyar
Postacím: 6200 Kiskőrös, József A. u. 5.
Elektronikus elérhetőség: [email protected]
Telefonos elérhetőség: 06 78 311 836 (munkanapokon 9-17 óráig hívható)
Mobil: +36 (30) 497 9663 (munkanapokon 9-17 óráig hívható)

Társaságunk tárhely szolgáltatójának neve, címe és elérhetősége:

Cégnév: Magyar Hosting Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
Adószám: 23495919-2-41
EU-s közösségi adószám: HU23495919
Cégjegyzékszám: 01-09-96814
Telefonszám: (1) 700 2323

A szerződés létrejötte

1 A weblap használata során a szerződés a Vevő által leadott megrendelésnek az Eladó által történő visszaigazolásával jön létre a felek között. A Vevő, a megrendelés véglegesítését követően azonnal, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást kap. A visszaigazolt megrendelés teljesítéséért az Eladó nem vállal felelősséget, ha a termék időközben nem áll rendelkezésre.

2 A megrendeléseket az Eladó a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek szerint a Vevő által a megrendelés leadásakor megjelölt helyszínen teljesíti.

3 Eladó engedéllyel vásárolható termékeket elektronikusan nem forgalmaz, azok kizárólagosan személyesen vehetőek meg az Eladó üzleteiben.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:

  • fegyver
  • engedély nélkül vásárolható fegyver
  • optika
  • használt fegyverek
  • vadászat és outdoor
  • kiegészítők és fegyverek
  • akciós termékek

Felhívjuk Tisztelt Vásárlóink figyelmét, hogy a fegyver és lőszer kereskedelme – a 253/2004. kormányrendelet szerint csomagküldés útján nem lehetséges – ezért ezeket a termékeket csak üzletünkben, személyesen vásárolhatják meg.

Áraink és raktárkészletünk tájékoztató jellegű, nem minősül nyilvános ajánlattételnek!

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A rendelés menete

  • Regisztráció nélkül is megkezdhető a vásárlás.
  • A mennyiség és egyéb opciók kiválasztása után tegye be a kosárba a megrendelni kívánt termékeket. Az adatbeviteli hibákat, (pl.mennyiségeket) később is módosíthatja!
  • A „KOSÁR” ikonra kattintva bármikor megtekintheti a kosár tartalmát. Ha nem szeretne tovább vásárolni, válassza a „PÉNZTÁR” opciót.
  • Amennyiben a Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” opciót. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát, majd válassza a „TOVÁBB A FIZETÉSHEZ” opciót.
  • A Felhasználó megadja a számlázázási adatokat. Ha a szállítási cím eltér a számlázási címtől, a „SZÁLLÍTÁS MÁSIK CÍMRE?” feliratra kattintva megadhatja azt a címet, ahova a futár viszi a csomagot. Ellenkező esetben a számlázási címre küldjük.
  • A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges, deamennyiben a „FIÓK LÉTREHOZÁSA?” opciót válassza, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül!
    Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie
  • Lehetőség van félrerakatni a terméket, termékeket, ez esetben válassza ki a „Személyes átvétel” opciót.
  • Miután kiválasztotta a fizetési módot, jelölje be a „Elolvastam és elfogadom a szerződésben foglaltakat, valamint tudomásul veszem, hogy a rendelés véglegesítése fizetési kötelezettséget von maga után” opciót és a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” feliratra kattintva véglegesítse a megrendelést.
  • A megrendelő, a megrendelés véglegesítését követően azonnal, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást kap. Amennyiben banki utalással szeretné kiegyenlíteni a számlát, az e-mail tartalmazni fogja az utaláshoz szükséges adatokat.
  • A megrendelő tudomásul veszi, hogy a rendelés véglegesítése fizetési kötelezettséget von maga után.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk, ha nem tudja egy-két napon belül teljesíteni a megrendelést, felkeresi Önt emailben vagy telefonon, hogy tájokoztatást adjon a kiszállítással kapcsolatban. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-8 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Elállás joga

Vevő a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő a megrendelt terméket átveszi. Vevő az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének a napja közötti időszakban is indokolás nélkül gyakorolhatja. A Vevő a vásárlástól való elállási jogát a meghatározott határidőn belül az Eladóhoz eljuttatott, egyértelmű írásbeli nyilatkozattal vagy az elállási nyilatkozat minta kitöltésével és elküldésével gyakorolhatja a következő címeken: Tüskevár Vadászbolt, 6200 Kiskőrös, József A. u. 5. vagy [email protected] címen. A Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladónak.

A fentieknek megfelelő, jogszerű elállás esetén az Eladó a kifizetett vételárat legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételét követő 14 (tizennégy) napon belül átutalással visszatéríti a Vevőnek.

Vevő köteles az elállással érintett terméket késedelem nélkül, legkésőbb az elállási nyilatkozatának megtételét követő 14 (tizennégy) napon belül visszajuttatni az Eladónak. Eladó a vételárat a termék visszaküldéséig visszatarthatja.

Elállás esetén a Vevő viseli e joggyakorlása miatt a terméknek az Eladó részére történő visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Eladó kijelenti, hogy nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII törvény szerinti magatartási kódexszel.

Vevő a 45/2014. (II. 26.) Korm. r. 29. §-ában írtak szerint nem gyakorolhatja elállási jogát a következő esetekben:

  1. a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
    b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ;
    c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
    d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
    e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
    f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
    g) olyan alkohol tartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
    h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
    i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
    j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
    k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
    l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
    m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Amennyiben a terméket az Eladó üzemképtelen állapotban adta át a Vevőnek és a Vevő a termék átvételétől számított három napon belül él jótállási igényével és kéri a termék kicserélését, akkor az Eladó a terméket kicseréli.

Eladó az értékesítés előtti és utáni ügyfélszolgálati tevékenységét a 6200 Kiskőrös, József A. u. 5. (telefon: 78/311 836, e-mail: [email protected]) sz. alatti áruháza útján látja el.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is vissza juttathatja a Tüskevár Vadászbolt 6200, Kiskőrös, József A. u. 5. címre.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Eladó az általa forgalmazott termékekért a jogszabályok szerinti kellék- és termékszavatossággal, illetőleg jótállással tartozik, amelyek pontos fogalmát és feltételeit a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. melléklete teszi közzé.

  1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Duna-Trade Kft – Tüskevár vadászbolt hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 6 hónap, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Duna-Trade Kft- Tüskevár vadászbolt vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

  1. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/számla alapján a Duna-Trade Kft – Tüskevár vadászbolt jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint: kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (…) nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Panaszkezelés, békéltető testület, jogviták

A Vevő a vásárlása során felmerülő panaszait a 6200 Kiskőrös, József A. u. 5. (telefon: 78/311 836, e-mail: [email protected]) sz. alatti áruháza útján látja el.

A panasz kezelése a Vevő részére ingyenes.

A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

  1. a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
  2. b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az alábbi bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbi bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

A panaszról felvett jegyzőkönyv legalább a következőket tartalmazza:

  1. a) a Vevő nevét, címét, elérhetőségét, továbbá nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a kezeléséhez,
  2. b) a Vevő és az Eladó közötti szerződés keretében értékesített termék megnevezését, cikkszámát, vételárát,
  3. c) a szerződésnek a vállalkozás általi teljesítésének időpontját,
  4. d) Vevő panaszának részletes leírását,
  5. e) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
  6. g) az Eladónak a jegyzőkönyvet felvevő munkavállalójának és a Vevő aláírását.

Írásbeli panasz esetén annak beérkezését követően az Eladó kivizsgálja, majd 5 munkanapon belül a vizsgálat eredményéről a Vevőt tájékoztatja. A panasz elutasítása esetén az elutasítás okát az Eladó a Vevő részére világosan, egyértelműen, közérthetően, a jogi nyelvezetet kerülve jelöli meg.

Amennyiben a Vevő panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a Vevő nem kap választ a panaszára, Vevő jogorvoslati kérelmével a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály (6000 Kecskemét, Szent István krt 19/A) vagy a Bács Kiskun Megyei Békéltető Testülethez (6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefon: 76/501-525, 70/702 8403) fordulhat. Az adatkezeléssel, kapcsolatos panaszaival a Vevő a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.) fordulhat.

Internetes fogyasztói panaszát egy jóváhagyott vitarendezési testület elé is terjeszti (Online vitarendezés https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU címen.

Eladó a Vevők részéről benyújtott panaszokat, reklamációkat igyekszik vevőbarát módon kezelni és elintézni. Amennyiben a felek nem jutnak eredményre a Vevő panaszát illetően, a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződésekkel kapcsolatos jogviták tekintetében felek elfogadják a Kiskőrösi Városi Bíróság illetékességét.

Felelősség kizárása

Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amelyet a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Vevőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. Az oldalon feltüntetett leírások és képek csupán tájékoztató jellegűek. Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a képekhez megadott adatok a valóságnak megfeleljenek. Azonban az esetleges elírások miatt az Eladó semmilyen felelősséget nem vállal.

Szerzői jogok

A Tüskevár vadászbolt weboldal felületein található összes adat, leírás, tájékoztató szöveg, kép valamint az oldal grafikai és technikai szerkezete, funkcióknak megvalósítási módja, az ezen oldalon látható formában a Duna-Trade Kft. kizárólagos tulajdonát képezik. Ezek felhasználása a jogtulajdonos hozzájárulása nélkül a szerzői jogok megsértését jelenti, és jogi következményeket von maga után.

Termékekhez kapcsolódó képek és videók

Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a valóságnak megfelelőképet, videót és leírást helyezzenek el az oldalon. Egyes típusok esetében előfordulhat, hogy a képen, videón látható termékek, illetve a valós termék eltér egymástól, melyért felelősséget nem tudunk vállalni. Fentiekre tekintettel kérünk minden tisztelt ügyfelünket, hogy szíveskedjen az illusztrációként feltüntetett képet, videót, illetve az árat egyeztetni a rendelt termék adataival, esetlegesen felvenni a kapcsolatot munkatársainkkal az [email protected] e-mail címen vagy a 06 30 4979 663-as telefonszámon, hétköznapokon 8-17óráig.

 

ÁSZF letöltése

CART